Grossist.se Mötesplatsen för grossister och återförsäljare

Bli medlem

Glömt lösenordet

Avdelningar » Generellt grossistsnack

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Grossist.se och vara inloggad. Vem som kan vara medlem och hur du blir medlem kan du läsa om på sidan Bli medlem.

Ämne:

Produkter sökes!

Författare Inlägg
BNSweden Skapat: 2010-01-19, 20:31
Hej,

Vi söker produker som är lämpliga för försäljning via internet.

Allt av intresse, förutsatt att det är lagliga produkter.

Kontakta oss.
iduck Skapat: 2010-03-07, 23:24
Vi erbjuder bla väldoftande designankor i miljövänligt plast, både dekorativa som praktiska. Vi har nätets största badankssortiment och har ett direktavtal som återförsäljare för Sverige och kan därför erbjuda goda marginaler.
Givetvis har våra kunder fri order storlek och beställer allt ifrån 1-1000 produkter, vi köper dessutom tillbaka överskottet vilket maximerar er vinst.
Vi tror starkt på våra produkter och ställer höga krav på vår service för att bygga och behålla våra kunders intressen.

Om detta låter intressant och ni önskar veta mer om hur vi jobbar och vad vi kan erbjuda er så tveka ej att kontakta oss via mail eller mobil.

Besök gärna vår hemsida för att få en kort överblick på vårt sortiment som växer.

iDuck
Georges Darwiche
Drottninggatan 6 A
21211 Malmö
www.iduck.se
0739603900
SofiaJosefin Skapat: 2010-04-04, 07:42
Hej!

Jag är en grossist-konsult, bosatt i Kina. Det du söker kan jag finna. Jag har kontakter i olika branscher här.

Hör av dig med emailadress.

SofiaJosefin
Danial Skapat: 2010-06-07, 20:31
Hej

kan du vanligen ta kontakt med mej .har en produkt som gar att satsa pa. ar ett nytt produkt som annu inte hunnit komma till Sverige an. billig och mycket anvandbart, Kan ge riktigt god vinst,

E/mail info.tandgele@yahoo.com
Danial Skapat: 2010-06-07, 20:39
Hej BNSweden laste ert inlagg
skulle va kul och kunna sammarbeta .
ta garna kontakt for mer information.

E/mail info.tandgele@yahoo.com

mvh Daniel