Egen webbutik - 295 kr/mån - Prova gratis!

Starta E-butik utan månadskostnader?

e-conomic bokföring online 69 kr/mån

Webbutik -Blogg -CMS -Mobil -Prova gratis!

Grossist.se Mötesplatsen för grossister och återförsäljare

Bli medlem

Glömt lösenordet

Avdelningar » Agenturkontakt

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Grossist.se och vara inloggad. Vem som kan vara medlem och hur du blir medlem kan du läsa om på sidan Bli medlem.

Ämne:

Nätbutik söker grossist för märkeskläder

Författare Inlägg
internetfab Skapat: 2008-10-26, 12:33
Hej

Vi håller just nu på att leta efter stabila leverantörer av märkeskäder till en nätbutik som vi startar runt årsskiftet.
Vi har redan designbolag och driftbolag klara nu söker vi med ljus och lykta efter leverantörer av märkesklder från Ralph Lauren, Hillfiger, Energie, Gant mfl.
Vi har ca 10 års erfarenhel av e-handeltjänster
nojdis Skapat: 2008-11-01, 18:56
hej
ifall ni är intresserade av att sälja festklänningar och diverse vardagskläder, från tex Forever21 och annat, så maila mig.
info@nojdis.se
nojdis Skapat: 2008-11-01, 18:56
hej
ifall ni är intresserade av att sälja festklänningar och diverse vardagskläder, från tex Forever21 och annat, så maila mig.
info@nojdis.se
Chello Skapat: 2009-07-29, 11:37
Hey

Kan nog leverera det mesta.
Import från USA och UK för tillfället, med stöd av alla papper. 100% "Authentic". Hör av er så får vi se hur er behov ser ut!
chello@email.com
utility Skapat: 2010-02-03, 17:38
hej!

Vi importerar sport, vardags och lyxunderkläder till kvinnor i alla åldrar och inom kort även till män och barn.Vi är i huvudsak distributör av Sbn lingerie och säljer lyxunderkläder av tex märket VIORA.
Sbn lingerie är super stort i Australien, Asien och är nu på väg in i Europa med storm steg. Vi importerar enbart sådant som inte finns på den Skandinaviska marknaden vilket gör våra produkter unika.
Kan även hjälpa till med strumpor,leggings etc från christian Diors fabrik

Önskar du stil och kvalité är du välkommen till oss på

www.utility.se

Med vänlig hälsning

ulrica

Utility sport & underwear

Caroline Skapat: 2010-04-27, 10:22
Hej,

Jag söker leverantör med märken som Emporio Armani,Gant,Dolce & Gabbana mfl (bättre märkeskläder),Dam/Herr/Barn,bättre heminredningsdetaljer är också intressant.\n\r\n\rTacksam för svar,och jag nås på: zoool_333@hotmail.com

Mvh/Caroline