Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Grossist.se
och vara inloggad. Vem som kan vara medlem och hur du blir medlem kan du läsa om på sidan
Bli medlem.
Ämne: |
Import av märkesprodukter? |
| Författare |
Inlägg |
|
therese81
|
Skapat: 2009-03-08, 12:50
Hej!
Jag planerar att starta upp ett postorderföretag och sälja make-up, accesoarer och parfym av god kvalitet och exklusiva märken. Jag är helt ny i branschen och skulle behöva lite tips, råd och hjälp. Jag har funderat på att importera om detta blir billigare. Dock har jag endast hittat tillverkare och grossister som säljer minst 10000 exemplar av samma produkt.
Hur hittar jag tillverkare/grossister av märkesprodukter i Sverige och främst utomlands?
Hur ser möjligheten ut för mig att köpa in mindre partier för att få ett bredare sortiment? Var vänder jag mig?
Hur mycket kan man tjäna på att importera? Är det lönt att göra detta?
Väldigt tacksam för svar!
/Therese
|
|
B.R.A. e-trade
|
Skapat: 2009-05-06, 23:42
Hejsan !\n\r\n\rVi är grossister för en del av de produkter du söker & hjälper dig gjärna med detta.
du kan se en del av våra produkter här på grossist.se, maila oss för mer info på ahlstrom.e.trade@gmail.com.\n\r\n\rMvh Andreas
|
|
parfymstore
|
Skapat: 2009-09-06, 12:11
Hej!
Vi är ett företag som kan hjälpa dig att få fram alla märker inom parfym, smink, hudvård och hårvård. Vi har goda kontakter utomlands och ser till att du får ett bra pris med goda marginaler för dig och ditt företag. Vi anpassar oss alltid efter kundens order och har låga orderkrav.
Kontakta oss på info@parfymstore.se så kontaktar vi dig!
|