Egen webbutik - 295 kr/mån - Prova gratis!

Starta E-butik utan månadskostnader?

e-conomic bokföring online 69 kr/mån

Webbutik -Blogg -CMS -Mobil -Prova gratis!

Grossist.se Mötesplatsen för grossister och återförsäljare

Bli medlem

Glömt lösenordet

Avdelningar » Export & Import

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Grossist.se och vara inloggad. Vem som kan vara medlem och hur du blir medlem kan du läsa om på sidan Bli medlem.

Ämne:

Import uttjatat ämne kanske

Författare Inlägg
kramkatten Skapat: 2009-07-08, 10:16
Jag har en vision att kunna köpa billigt och sälja dyrt "inte unikt" jag skulle vilja ha kontakt med företag som kan erbjuda ex parfym lotion mm till överkomliga priser alltså nu pratar vi inte om en flaska för 100:-+moms som jag kan sälja för 125:-, har varit runt lite på bla ebay, men tyvärr verkar det omöjligt att få kända märken skickade till Europa som ex Hugo Boss mf annars är priserna där enormt billiga mot här hemma.
Finns det någon grossist eller någon som kan hjälpa till med kontakter ang detta.
Är också intresserad av heminredningssaker av god kvalitet samt kläder också märkesvaror, MEN jag kan inte handla på mig ett enormt lager utan vill kunna prova mig fram med lite mindre partier osv.
Tycker allt är en liten djungel.. och sidor med tips brukar som sagt kosta en bra slant att få ut någon information från. Vilket kanske funkar för företag som hållt på ett tag men alla vi som ska starta och inte har ett enormt startkapital har lite svårt att betala 1000 tals kronor bara för att få lite tips.
Tacksam för all hjälp.
maila mig på kramkatten@telia.com om du har lust ork och energi att dela med dig av dina erfarenheter.
Chello Skapat: 2009-08-21, 07:52
Hej

Jag kan få tag på det mesta inom parfym och kläder. Du får gärna höra av dig på chello@email.com eller 0702192233. Hör gärna av dig!

MVH
/ Chello
parfymstore Skapat: 2009-09-06, 12:08
Hej\n\r\n\rJag kan få fram alla märke du vill ha gällande parfym, bodylotion och smink! Till mycket bra priser!

Kontakta mig på info@parfymstore.se